niedziela, 21 lipca 2019

spanish vibes

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją zdjęć z moich wakacji na Majorce. Pierwszego dnia nie miałam zbytnio czasu na zwiedzanie, bo dotarłam tam na wieczór, więc razem z moją koleżanką Patrycją wybrałyśmy się na sesję i krótki spacer po okolicy. Nasz pokój był zlokalizowany w centrum Palma de Mallorca koło słynnej katedry La Seu co było dla nas dużym plusem. W pobliżu znajduje się dużo restauracji i jest niedaleko do portu Puerto de Palma de Mallorca oraz plaży. Myślę, że miasteczko samo w sobie jest bardzo ładne i dobrze, że wybrałyśmy je jako miejsce naszego pobytu. Niedaleko też znajduje się lotnisko, bo jakieś 15 minut taksówką & około pół godziny autobusem (koszt biletu to 5 euro). To był mój pierwszy raz w Hiszpanii i muszę powiedzieć, że wyspa zrobiła na mnie duże wrażenie. Za bilety lotnicze zapłaciłam naprawdę mało bo tylko 79 funtów z priorytetem w dwie strony z lotniska London Stansted. 
W końcu udało mi się zmontować pierwszego vloga z tej wycieczki, który możecie zobaczyć pod zdjęciami lub tutaj: vlog
Jeżeli chodzi o outfit to na zdjęciach mam na sobie top i spódniczkę ze sklepu h&m. W kolejnym poście postaram się zrobić dokładną listę miejsc, które zwiedziłyśmy.

Hi! Today I'm gonna share with you some more photos I took on my holidays in Mallorca. On my first day there I didn't have time to do much because I got there in the evening, so me and my friend decided to go for a walk and take some photos. Our accommodation was located in the city centre of Palma de Mallorca next to La Seu: the Cathedral of Palma which was really convenient for us. Nearby there were many restaurants and it was close to the beach and port Puerto de Palma de Mallorca. I think that the city is really nice and I'm glad that we chose it for our stay. Also, it was close to the airport, 15 minutes by a taxi & about half an hour by a bus (ticket costs 5 euro). It was my first time in Spain and I have to say I was really impressed. I paid only 79 pounds for flights (return) with priority from London Stansted airport. 
Finally, I managed to finish my first vlog from this trip which you can see down below or here: vlog.
In photos I wear a top and a skirt I bought in h&m. 



























Zapraszam na mój kanał na YouTube: Mada
instagram: mada_blog
snapchat: mada.yt
Fanpage: Mada
grupa na Facebooku: Stópki Mady 





6 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się Twoja stylizacja! Kocham Hiszpanię, ale na Majorce jeszcze nie byłam. Oczywiście oglądałam Twojego vloga, zaraz po tym jak pojawił się w subskrypcjach.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute skirt. And you have the most amazing smile!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsca zwiedziłaś,zdjęcia super tylko popracuj nad kadrami.
    Ps.Nie wiedziałam,że masz kanał na yt już subek poleciał i zapraszam do mnie (taka sama nazwa na yt co na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo ładny delikatny makijaż. Tak w ogóle masz sliczne włosy:) Ja w tym roku wyjeżdżam do Włoch, jak patrze na te zdjecia to marzy mi się Majorka :)
    Pozdrawiam
    Karolina :)

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka