sobota, 13 października 2018

Berlin 2018

Hej! Dwa tygodnie temu zaczęłam drugi rok studiów na kierunku English Language and Media na De Montfort University w Leicester. W tym roku mam moduły takie jak: structure and meaning in language, teaching english language, production and design i journalism. Wydaję mi się, że ten rok będzie dużo cięższy w porównaniu z pierwszym rokiem, bo mam o wiele więcej zaliczeń. Póki co jestem zadowolona z wykładowców, których mam w tym roku, bo sprawiają wrażenie, że zajęcia będą prowadzone bardzo ciekawie. 
Tak jak Wam obiecałam, w tym poście dodaję zdjęcia z wycieczki z Berlina. Ogólnie w Berlinie zwiedziliśmy najważniejsze miejsca takie jak: Brama Brandenburska, Pomnik Pomordowanych Żydów Europy (który został zaprojektowany w bardzo ciekawy sposób jak możecie zobaczyć na zdjęciach), Mur Berliński, Checkpoint Charlie, Pergamon Museum i muzeum sztuki z obrazami Picasso (zdjęcia z tych muzeów planuję dodać w osobnym poście). Wycieczka trwała od 10 do 14 września. W pierwszy dzień mieliśmy czas wolny, w drugi dzień zwiedzaliśmy miejsca, o których wspomniałam wyżej oprócz muzeów, w trzeci dzień byliśmy w muzeach i w ostatni dzień mieliśmy debatę na temat jak można nieść pomoc uchodźcom i jak się integrować z Europą. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej wycieczce, bo spędziłam świetnie czas i dowiedziałam się więcej o Berlinie ze strony historycznej. 
Byliście kiedyś w Berlinie? :)

Hi! Two weeks ago I started my second year of English Language and Media at De Montfort University in Leicester. This year I've got modules like structure and meaning in language, teaching English language, production and design, and journalism. I think that this year will be more demanding than the first one because I have a lot more assignments. I like my teachers, because it seems like they will be teaching in an interesting way. 
As I promised recently, in this post I'm adding photos from my trip to Berlin. In Berlin we visited places like: Brandenburg Gate, Memorial to the Murdered Jews of Europe (which was designed in a very interesting way like you can see down below), Berlin Wall, Checkpoint Charlie, Pergamon Museum and museum where we saw the artworks of Picasso (I'm going to post photos from this museums in one of the next posts). The trip was from 10th to 14th of September. On our first day, we had a free time, on our second day we visited places that I mentioned before except museums, on our third day we visited museums and on our last day we had a debate and seminars about refugees and about how to be close to people from Europe. I am really glad that I took part in this trip because I had a great time and I learned more about Berlin and its history.
Have you ever been to Berlin? :)












Memorial to the Murdered Jews of Europe











Zapraszam na mój kanał na YouTube: Mada
instagram: mrs_mada
snapchat: mada.yt
Fanpage: Mada
grupa na Facebooku: Stópki Mady 



6 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia! A pomnik bardzo ciekawy, gdybyś nie napisała, że to on, to w życiu bym nie poznała.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Berlin jest świetny. Byłam trzy razy i pewnie Jeszce tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajnie w tym Berlinie, ja tylko przejeżdżałam, to widoki były bardzo ładne. Na pewno dasz rade na drugim roku studiów, trzymam kciuki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka