poniedziałek, 30 kwietnia 2018

3 years!

Hej! W końcu znalazłam chwilę czasu przed egzaminami, żeby usiąść i coś dla Was napisać. Dosłownie zostały mi tylko dwa egzaminy i będę mieć wakacje. Wykłady skończyłam już w poprzednim tygodniu. Porównując do studiów w Polsce to kończymy pierwszy rok jakoś miesiąc wcześniej (jak nie więcej). Nie narzekam, haha. W sumie dłuższe wakacje bardzo mi odpowiadają. Chociaż i tak mam zamiar pracować przez większość wolnego. Początkiem tego miesiąca wypadły dokładnie 3 lata tego bloga! Masakra, jak to zleciało. Pamiętam jak zaczynałam na nim pisać. Byłam wtedy jeszcze w pierwszej klasie liceum, a teraz kończę pierwszy rok studiów. Tyle się zmieniło.. 
Dziękuję wszystkim za obserwowanie i czytanie mojego bloga. Bardzo mnie cieszy to, że codziennie ktoś na niego wchodzi, mimo że ostatnio posty pojawiają się bardzo rzadko. Obiecuję, że na wakacjach się poprawię. 
Dziękuję jeszcze raz! Blogowanie sprawia mi naprawdę dużą przyjemność. 
Pod wpisem wrzucam Wam kilka zdjęć z mojego ostatniego wypadu do Londynu. Byłam między innymi na Picadilly Circus, gdzie poprzednio nie udało mi się wybrać.



Zapraszam na mój kanał na YouTube: Mada
instagram: mrs_mada
snapchat: mada.yt
Fanpage: Mada
grupa na Facebooku: Stópki Mady 

2 komentarze :

  1. Mi w lutym stuknęło 3 lata. Ale nie mam tak pięknych statystyk jak ty :)


    OdpowiedzUsuń
  2. I oby jeszcze 2 razy tyle z tym blogiem :) Kto wie, może kiedyś przejdziesz na własną domenę :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka