piątek, 17 listopada 2017

Już 19-naście!

Hej! Odkąd się zaczęły studia mam bardzo mało czasu na bloga i kanał, ale no niestety nauka jest ważniejsza i nic na to nie poradzę. Czas w Anglii mi leci mega szybko i mam wrażenie, że leci szybciej niż w Polsce, haha. Niedawno, 23 października miałam swoje już 19-naste urodziny, które na pewno zapamiętam na dłużej (tak w końcu mam to upragnione zdjęcie z balonami, haha). Nie wierzę, że został mi już tylko rok bycia nastolatką! Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż poprzedni i postaram się, żeby tak było. Jeszcze bym chciała zrobić dużo rzeczy jako nastolatka! :D 
Wrzucam Wam kilka zdjęć, które zrobiła mi moja koleżanka. Koniecznie muszę znaleźć jakieś ciekawe miejsca i zrobić więcej sesji, bo nie mam za bardzo czego dodawać.
Kto nie widział najnowszych filmów na kanale to dodaję pod zdjęciami.
Podobają Wam się zdjęcia? :)





Zapraszam na mój kanał na YouTube: Mada
instagram: mrs_mada
snapchat: mada.yt
Fanpage: Mada
grupa na Facebooku: Stópki Mady






6 komentarzy :

  1. Popracuj nad kadrowaniem zdjęcia oraz nad ich "jasnością" i będzie dobrze.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! I śliczne zdjęcia :)

    malaaagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, Kochana ! ♥ Obserwuję Cię i na blogu, i na kanale. Też marzy mi się zdjęcie z balonami :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka