piątek, 18 sierpnia 2017

Mazury | Augustów 2017

Hejka! W końcu przychodzę do Was z nowym postem. Wiem, że przestałam trochę być tutaj regularna, bo po części bardziej skupiłam się na kanale na YouTube i dodatkowo ostatnio mam dużo stresu związanego z przeprowadzką. Do niedawna jeszcze nie miałam załatwionego mieszkania, ale na szczęście trafiła mi się pomocna dłoń i mam już to załatwione. Dalej w sumie nie wierzę, że te wakacje tak szybko lecą i że się wyprowadzam z domu do Anglii, żeby tam studiować. Przecież się jeszcze czuję na takie dziecko, haha. 
 Pod koniec lipca byłam razem z rodzicami i bratem na kilka dni na Mazurach, a dokładniej w Augustowie. Pod spodem wrzucam Wam kilka zdjęć z tego wyjazdu.
Oprócz tego chciałabym Was zaprosić na mój Fanpage, który ostatnio założyłam na Facebooku. Będzie mi bardzo miło jak zostawicie polubienie. >>>> Mada Fanpage
Gdzie byliście na wakacjach? :)



Zapraszam na mój kanał na YouTube: Mada
instagram: mrs_mada
snapchat: mada.yt
Fanpage: Mada
grupa na Facebooku: Stópki Mady



6 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia i śliczna ty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne fotografie. Oby udawało Ci się częściej coś na bloga wrzucać, bo prezentuje się bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stres związany z przeprowadzką to naturalna sprawa.. jednak można go uniknąć w pewnym stopniu, mianowicie wynajmując profesjonalną firmę, która zajmuje się przeprowadzkami, chociażby taką jak ta http://wikiprzeprowadzki.pl/ . Sam korzystałem z jej usług i wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Mazury to zawsze dobry wybór na odpoczynek i odstresowanie. Jestem sportowcem i aktywne wczasy na Mazurach zawsze mnie cieszą. ;)

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka