wtorek, 1 września 2015

♥ OOTD: Roses ♥

Hej, kochani! Wakacje mi minęły zdecydowanie za szybko. Nawet dobrze nie poczułam, że się zaczęły, a już się skończyły. Najbardziej z tych dwóch miesięcy zapamiętam pobyt nad naszym polskim morzem oraz wyjazd na koncert. Natomiast przed nami nowy rok szkolny, nowe wyzwania i postanowienia, może też dla niektórych i wyrzeczenia. Osobiście obawiam się troszkę drugiej klasy liceum, ale miejmy nadzieję, że ten rok szkolny przyniesie dużo owoców i będzie lepszy od poprzedniego! 
Dawno na blogu nie było jakiejś konkretnej stylizacji, więc dzisiaj przychodzę do Was z moim najbardziej ostatnio lubianym outfitem. Jak widzicie na zdjęciach jestem ubrana w dżinsowe ogrodniczki, które udało mi się kupić po rewelacyjnej cenie. Był to mój bardzo udany zakup, który dokonałam na wakacjach. Na głowie mam wianek w czerwone różyczki, w którym się po prostu zakochałam! Większość z Was na pewno zauważyła, że był to hit tego lata. Podkreśliłam usta czerwoną szminką, żeby panował kontrast między nimi a wiankiem. 
Oprócz tego przyszło do mnie kilka rzeczy z Born Pretty Store, które możecie zobaczyć na końcu. Wianek również pochodzi z tego sklepu i jestem z niego naprawdę zadowolona! Jedynie trzeba uważać na różyczki, ponieważ są one robione ręcznie z papieru.
Co u Was słychać? Cieszycie się z powodu powrotu do szkoły? Podoba Wam się stylizacja? :) 

wianek: tutaj













gumka do włosów: tutaj
naszyjnik: tutaj
bransoletka: tutaj
 Jeżeli skorzystacie z kodu STOT10 w sklepie to otrzymacie 10% zniżkę :)


Zapraszam na mój nowy filmik :)


zapraszam na mój kanał na yt: klik
snapchata: madaa98
oraz instagrama: klik

32 komentarze :

  1. Jaka jestes sliczna. Czerwona szminka jest piekna i super wyglada z Twoim wiankiem.

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisiorek z Sową, kocham! *-*
    Stylizacja piękna. :)

    Z jednej strony cieszę się, że wracam, ale z drugiej...:/
    Póki co szukam motywacji... :D

    Zapraszam: http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja piękna! i w tym wianku również się zakochałam, śliczny jest :)
    no niestety, co dobre szybko się kończy, ja się wgl nie cieszę, teraz klasa maturalna, więc będzie ciężko.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ogrodniczki, ładnie je skomponowałaś z tym wiankiem :)
    Te wakacje były wyjątkowe <3
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna opaska, dodaje uroku całej stylizacji i przełamuję nudę :)
    ogólnie outift zdecydowanie na plus!

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Piękna ta bransoletka! Fajny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, a wianek cudowny!
    Poklikałam ;)
    Dla mnie wakacje też za szybko minęły.

    http://verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja całkiem cieszę się, że idę do szkoły, fajnie zobaczyć znajome twarze :D Prześliczne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ci w tym wianku, mam całkiem podobny. Zdradzisz mi co masz na ustach? :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Usta mam pomalowane szminką Color Trend z Avonu :D Jest to odcień Rich Ruby :>

      Usuń
  10. Świetny zestaw, szkoda że koniec wakacji :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wianek! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja jest prześliczna, a najbardziej podoba mi się wianek. Ślicznie Ci w tym 👌💖
    Blog jest fajny, jeden z lepszych na blogspocie, dlatego nie mogłam nie zaobserwować :))
    Masz talent do blogowania!
    amputeex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna naturalna sceneria i ten skromny wianek na włosach - pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz :* Super fotki
    Zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz! Wianek śliczny!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, taka letnia, prosta ale efektownie to wygląda :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz!!
    Zapraszam do mnie -sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat teraz nowa szkoła i nie cieszę się z tego powodu :(
    A stylizacja bardzo, bardzo fajna! Zdjęcia są świetne takie lekkie *.*
    Poklikasz u mnie? Post z Dresslink - klik!

    Mój Blog, Nowy post - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat teraz nowa szkoła i nie cieszę się z tego powodu :(
    A stylizacja bardzo, bardzo fajna! Zdjęcia są świetne takie lekkie *.*
    Poklikasz u mnie? Post z Dresslink - klik!

    Mój Blog, Nowy post - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, nieprzesadzona, a zarazem niebanalna stylizacja. Wianek jest super, idealnie zgrywa sie z twoją karnacją i kolorem szminki. Ogrodniczki z chęcią sama bym założyła :)

    http://magdalenabednarzewska.blogspot.com/2015/09/chloe-wise-markowe-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pasuje Ci ten wianek! Świetnie wyglądasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. awesome post and blog:) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wianek!<3
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    www.roseoffashionblog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja. Ja z wakacji najbardziej zapamiętam koncert. Jak i wyjazd do Pragi.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o rok szkolny to nawet się ciesze, bardzo fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny design
    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny wianek i naszyjnik :D I Fajny filmik z yt :)
    zapraszam w wolnej chwili
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka