piątek, 26 czerwca 2015

Podsumowanie roku szkolnego 2014/2015 ♥

I rok szkolny 2014/2015 został dzisiaj oficjalnie zakończony! Wszyscy zapewne się cieszą, że w końcu nastały upragnione wakacje. Jak minął Wam ten rok? Mi osobiście zleciał w oka mgnieniu. Nie wierzę w to, że już skończyłam pierwszą klasę liceum. Przecież niedawno pisałam test gimnazjalny, wybierałam swoją wymarzoną szkołę, bojąc się, że się do niej nie dostanę i potem czekałam całe wakacje, żeby w końcu ją poznać. Wybór obecnej szkoły był w stu procentach trafiony. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jakbym miała składać drugi raz podanie nie wybrałabym innej. Panuje w niej świetna atmosfera, wszyscy są do siebie przyjaźnie nastawieni, nauczyciele także. Przez ten rok poznałam na prawdę wiele wspaniałych osób. Klasa, która mi się trafiła jest fantastyczna. Uważam, że ten rok szkolny będę bardzo miło wspominać. Mam nadzieję, że kolejne dwa lata w tej szkole będą tak samo udane, a nawet lepsze!
Niżej możecie zobaczyć moją dzisiejszą stylizację. Zdjęcia robiła mama, także bez hejtów! haha :D






torebka: tutaj ♥ (klikniecie? z góry dziękuję!)


torebka: tutaj ♥ 
A już w kolejnym poście o moich planach na wakacje i recenzja rzeczy ze sklepu Dresslink!
Do napisania! :) 

30 komentarzy :

  1. Ja bym zdała maturę w tym roku, gdybym nie wyjechała za granice, czas leci bardzo szybko ;) Jeszcze pamiętam jak kończyłam pierwszą liceum :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie szybko ten rok szkolny minął :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nie żałujesz decyzji. Ja mam podobnie. Udanych wakacji życzę! :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w tym roku idę do nowej szkoły :) Już nie mogę doczekać się listy przyjętych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w nowej szkole, zobaczysz też szybko zleci ;)
    ZAPRASZAM MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytanie całego postu, ponieważ nigdzie nie napisałam, że idę do nowej szkoły haha :D

      Usuń
  7. Mi ten rok też tak szybko zleciał :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten rok również bardzo szybko minął!
    Bardzo ładnie wyglądałaś ;)
    Oczywiście kliknęłam.
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś ;))
    Ja właśnie skończyłam gimnazjum więc stres związany z dostaniem się nowej szkoły będę za.niedługo przeżywała :) Zapraszam do siebie właśnie napisałam podobny post: http://blogzwyklejbrunetki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli nie tylko mi to tak szybko zleciało? :)
    notnormalgirlblog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi minął bardzo szybko, ponieważ chodziłam tylko do końca kwietnia! ;) Uważam, że był udany ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądałaś :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też ten rok szkolny minął bardzo szybko... Świetna stylizacja :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjecia jak na robione z reki mamy (moja prawdopodobnie na kazdym by cos uciela) i super dopasowane ubrania! Niby klasycznie a prezentuje sie naprawde super. Rok zlecial w mgnieniu oka, przeciez dopiero zaczynalam szkole po wakacjach 2014.
    Oczywiscie dodaje do obs.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam wiec jakis szczery komentarz znaczylby duzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój rok szkolny zleciał równie szybko :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You look great! Lovely outfit <3

    Following you now :)
    Tanita Weith Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia zrobiła Ci mama, życzę udanych wakacji :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, bardzo fajna koszula. Świetnie wyglądałaś.
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mama świetny fotograf :)
    śliczny masz uśmiech :)
    piękne zdjęcia :)
    a w tym roku jak zwykle raz pod górkę raz z górki :)


    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że rok się udał. Śliczna bluzka, kliknęłam w torebkę :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey! Bardzo ładne zdjęcia. Tak, tak czytałam dalej haha :) Podobają mi sie twoje posty krótkie i zwięzłe!
    Ja dopiero zaczynam i mam nadzieje że zostawisz chociaż kom.

    Z góry dziękuje i zapraszam do mnie!
    http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne zdjęcia, mogłyby być tylko nieco większe, wtedy lepiej byłoby Cię widać. ;) i fajnie, że po roku nauki okazało się, że wybór szkoły był trafiony, ja akurat swoje liceum bym chętnie zmieniła, a na pewno swoją klasę, także nieco Ci zazdroszczę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są dodane w rozmiarze "bardzo duże ". Jakbym dodała je w oryginalnym rozmiarze to nie zmieściłyby się na blogu ;) Wystarczy kliknąć w zdjęcie, żeby je bardziej powiększyć :D

      Usuń
  24. Tak bardzo nie mogłam się doczekać i nie wierzę, że naprawdę są walacje! Mi ten rok także szybko zleciał! To cudownie, że polubiłaś szkołę i klasę!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo nie mogłam się doczekać i nie wierzę, że naprawdę są walacje! Mi ten rok także szybko zleciał! To cudownie, że polubiłaś szkołę i klasę!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak bardzo nie mogłam się doczekać i nie wierzę, że naprawdę są walacje! Mi ten rok także szybko zleciał! To cudownie, że polubiłaś szkołę i klasę!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

+ Każdy zostawiony komentarz i obserwacja motywuje mnie do pracy :)
+ Zanim skomentujesz uważnie przeczytaj :)
+ Zależy mi na prawdziwych czytelnikach!

Template by Blokotka